Celebració dia de la pau 2017

El dilluns 30, dia mondial en què se celebra el Dia de la Pau, l’alumnat va participar en una volta solidària amb l’alumnat dels dos centres de primària del poble. Estaguérem molt animats amb la banda de l’IES.

Anàrem a l’Ajuntament per llegir uns manifestos sobre el tema i després cantàrem 4 cançons en els distints idiomes que s’imparteixen al centre (francés, anglés, castellà i valencià).

La setmana d’abans es va treballar aquest tema en les tutories posant molt d’èmfasi en el tema dels refugiats. Es feren murals i es visualitzaren vídeos de la pàgina d’ACNUR per conscienciar al nostre alumnat de la problemàtica.

També es va demanar aportar 1 euro solidari. S’han recollit 300 euros que hem ingressat a l’ONG Save the Children. Gràcies a les famílies i a l’alumnat per aquesta col·laboració.

Una altra activitat que hem fet ha sigut tricotar una bufanda solidària des de l’equip de mediació i la recollida de mitjons amb el lema “Peus calents, Cor calent”. Aquesta campanya durarà tot el mes de febrer i després els donarem a la Creu Roja perquè distribuisca als més necessitats.

Pensem que cal fer aquestes accions per millorar la convivència i sobretot per adonar-nos del que tenim i empatitzar amb les persones que estan molt més mal que nosaltres.

Gràcies a totes i tots per la col·laboració i també a l’Ajuntament de La Pobla Llarga, sobretot a la regidora de Cultura Sónia per la seua organització.

.DSC05052 DSC05063 DSC05074 DSC05080 DSC05099 DSC05084 DSC05088

Gràcies a totes i tots per la col·laboració.