IMG-20170426-WA0021

VIOLÈNCIA DE GÈNERE a l’IES MALILLA. Mediació

El passat 25 d’abril, un grup de sis alumnes ajudants de 1r i 2n d’ESO, assitiren a una xerrada sobre violència de gènere a l’IES Malilla de València. Aquesta xerrada s’inclou dins de les activitats programades en l’àmbit de la mediació. Va ser impartida per Herminia Rangel que és la jutgessa titular del Jutjat de Violència sobre la dona núm. 3 de València.

Va ser molt interessant perquè Herminia va explicar de manera clara i senzilla quines són les característiques de la violència de gènere i quin és el procés que se segueix davant d’aquestos casos.

Després, l’alumnat dels diferents centres de secundària assitents, varen fer una sèrie de preguntes relacionades amb el tema. En concret, els nostres alumnes preguntaren si és possible utilitzar la mediació quan es produeix aquest tipus de violència i la jutgessa va dir que no. Com que ella treballa directament amb les víctimes, ens va posar una sèrie d’examples reals de casos que allí arriben.

La veritat és que encara que va durar només una hora ens va donar una visió molt completa i clara d’aquest problema.

Gràcies a l’alumnat ajudant!!!

IMG-20170426-WA0021 IMG-20170426-WA0023