Xerrada Creu Roja d’Alzira. Primers auxilis

La setmana passada, tres voluntaris de la Creu Roja d’Alzira van vindre al nostre institut per fer una xerrada sobre Primers Auxilis.
La xerrada va durar dues hores i es van explicar les principals tècniques i procediments que una persona, víctima d’un accident o malaltia sobtada, deu rebre de forma immediata. Els voluntaris ens van explicar com actuar davant hemorràgies, cremades, ennuegaments, traumatismes… i com fer una Reanimació CardioPulmonar (RCP).
L’alumnat de 2n i 3r d’ESO i els de 1r i 2n d’FPB van rebre aquesta informació tant de forma teòrica com pràctica i van preguntar tots els dubtes que tenien sobre el tema. Des del nostre centre i en concret, des del Departament d’Economia, creguem que rebre aquesta informació és essencial per al nostre alumnat, ja que, saber com hem de reaccionar en un moment inesperat pot ajudar a salvar vides. La necessitat d’actuar ràpidament i de la manera adequada només es pot fer si tenim coneixements sobre els primers auxilis. Per això, és tan important saber com reaccionar i que hem de fer davant aquestes situacions.
image1.jpeg
Fes clic aquí per respondre al missatge o reenviar-lo
10,94 GB (72%) de 15 GB en ús
Darrera activitat del compte: fa 13 minuts